EasYachting projektuje aplikację mobilną i webową umożliwiającą każdemu organizację wyprawy żaglowej lub motorowodnej. Nasz zespół łączy kompetencje w zakresie rozwoju koncepcji i produktu, programowania, designu, projektowania UI/UX, marketingu oraz zarządzania. Połączenie zamiłowania do yachtingu z wiedzą i doświadczeniem w rozwijaniu nowoczesnych produktów technologicznych przynosi rozwiązanie, które jest odpowiedzią na potrzeby współczesnego turysty.
Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy w naszym zespole.

Content Manager

work_placeZdalnie
work_ratePełny etat / 6000 - 9000
work_levelSenior
Opublikowano 01-02-2021
Profil stanowiska
  • Współpraca z dyrektorem marketingu w rozwoju i optymalizacji przyjętej strategii marketingowej, doborze mediów i odpowiednich narzędzi dla prowadzonych działań w obszarze marketingu i PR.
  • Stworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii contentowej, ustalanie harmonogramów działań, rozdzielanie obowiązków, zarządzanie zespołem.
  • Odpowiedzialność za spójną komunikację brandu w kanałach własnych, zarządzanie publikacją treści, ścisła współpraca ze specjalistką/specjalistą ds mediów społecznościowych oraz zespołem marketingu.
  • Współpraca z agencjami, domami mediowymi oraz innymi podmiotami realizującymi elementy strategii marketingowej i promocyjnej.
  • Optymalizacja strategii contentowej w trakcie realizacji działań na podstawie analizy wyników prowadzonych kampanii.
  • Tworzenie angażujących narracji, pisanie i redagowanie wysokiej jakości tekstów w j. polskim oraz j. angielskim (informacji prasowych, wpisów na blogu, komunikatów PR).
  • Współtworzenie oraz nadzór nad tworzeniem materiałów reklamowych i promocyjnych.
  • Wsparcie dyrektora marketingu oraz działu sprzedaży w spotkaniach z klientami (w zakresie prezentacji strategii contentowej).
  • Nawiązywanie relacji oraz współpraca z dziennikarzami, influencerami, blogerami, vlogerami, youtuberami.
  • Śledzenie trendów w komunikacji i marketingu.
Wymagane
  • 3-4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność zarządzania zespołem.
  • Doświadczenie w pracy z zespołami zajmującymi się tworzeniem aplikacji/stron internetowych i podstawowa wiedza na temat metodyki Agile.
  • Doświadczenie w zarządzaniu i monitorowaniu pracy agencji marketingowych.
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych aplikacji mobilnych, kampanii e-mail marketingowych, reklamowych online oraz w mediach społecznościowych.
  • Praktyczna znajomość zasad SEM oraz SEO.
  • Wysokie umiejętności edytorskie i copywriterskie.
  • Znajomość narzędzi do tworzenia contentu, project managementu, budowy harmonogramów contentu oraz analityki.
  • Obsługa MS Office (Word, Power Point).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Samodzielność, terminowość, odpowiedzialność oraz rzetelność i dbałość o detale.
Mile widziane
  • Doświadczenie oraz/lub wiedza na temat jachtingu.
  • Doświadczenie w realizacji projektów VR/AR/MR.
  • Podstawy UX.
Oferujemy
  • Stabilną, długofalową współpracę na podstawie umowy.
  • Wynagrodzenie 6 000 – 9 000 PLN netto/mies/B2B, adekwatnie do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Pracę zdalną, elastyczne godziny pracy.
  • Samodzielność projektową zależną od umiejętności i doświadczenia.
  • Przyjemną atmosferę pracy.
  • Pracę w oparciu o wyniki badań marketingowych, badań grup docelowych oraz analiz rynku.
  • Atrakcyjne pakiety szkoleniowe oraz wyjazdy integracyjne.
  • Nowoczesną metodykę działań.